fbpx
Online Markedsføring

Hvad er Big Rock Content?

Af september 30, 2019 No Comments

Du ved sikkert en hel masse ting inden for et område, som interesserer dig rigtig meget. Hvor skal du gøre af al den viden? Og hvordan skal du formidle den? En god idé er først at samle al din vigtige viden ét sted. Så har du fået et overblik. Derefter kan du begynde at overveje, hvordan og hvor tit du skal præsentere din viden på den mest hensigtsmæssige og pædagogiske måde til dine tilhørere.

Hvad er Big Rock Content?

Big Rock Content er en stor og værdifuld kilde, som indeholder al den vigtige viden, som du besidder inden for et emne. Denne kilde kan f.eks. være i form af en e-bog eller en manual. Pga. den store størrelse af Big Rock Content skal du ikke publicere det hele på én gang. Du skal derimod dele det op i mindre stykker, før du publicerer noget af indholdet. Big Rock Content har bl.a. følgende fordele:

  • Det giver dig et overblik over al din vigtige viden
  • Det er en sikker kilde, hvorfra du vil kunne plukke indhold ud til publicering
  • Det tilbyder dine trofaste kunder en let adgang til alle dine vigtige informationer

Opdel dit Big Rock Content

Som udgangspunkt er dit Big Rock Content kun relevant for din virksomhed og din virksomheds mest loyale kunder, som er meget interesserede i virksomheden. Når du skal tiltrække leads, skal du ikke i første omgang præsentere dem for hele dit Big Rock Content. Du skal derimod kun præsentere dem for det indhold, som du vurderer, at de er mest interesserede i.

Når du har præsenteret dem for det, er der større sandsynlighed for, at de vil blive mere interesserede i din virksomhed. Dermed er vejen banet for, at de vil begynde at læse mere og mere af dit Big Rock Content. Således er der potentiale for, at de til sidst vil blive loyale kunder.

Hvad er Big Rock Content _ Blog _ medieplan (1)

Valg af medie

Det handler ikke alene om at dele dit Big Rock Content op i mindre dele af indhold. Det handler også om at overveje, hvilket medie du vil benytte til at publicere dette indhold for bedst at ramme din målgruppe. Afhængig af din målgruppes størrelse kan det af og til blive nødvendigt at anvende forskellige medier til at publicere forskellige dele af indholdet. Publiceringerne på et medie bør ikke ske for hurtigt efter hinanden, men med et tilpas mellemrum.

Vil du lære mere om, hvilke overvejelser du bør gøre dig, når du skal vælge et medie til at annoncere dig på? Så læs mere her.