fbpx

Blog

Bliv klogere på 

seneste nyt 

Hvad er Google BERT?

Hvornår bruger du Google? - eller måske er det nemmere at spørge, hvornår bruger du IKKE Google? Vi almene mennesker bruger denne søgemaskine dagligt om alverdens forespørgsler. Googles formål er derfor, at gøre det nemmere for os brugere, så vi får de resultater, vi...

Hvad er HubSpot?

Når du skal tiltrække kunder og fastholde dem, er der rigtig mange ting, du skal tage højde for. Førhen har dette ofte været en stor udfordring, idet du ikke har haft de fornødne oplysninger om din markedsføring og dine kunder, som du kunne ønske dig. Men med HubSpot...

Hvad er Word of Mouth Marketing?

Som sælger kan det ofte være ret svært at komme igennem med dit budskab gennem traditionelle reklamer. De virker ikke altid troværdige hos forbrugerne, og de skal kæmpe om opmærksomheden i medier, hvor der også er rigtig mange andre reklamer.  Hvis du lykkes med Word...

Hvad er Services Marketing?

Det kan være en noget større udfordring at sælge en service frem for at sælge et fysisk produkt. Grunden til det er bl.a., at det er en del sværere at definere en service, idet dens funktion ofte er meget subjektiv. Hvis du lykkes med Services Marketing, er...

Hvilke marketingkanaler skal man vælge?

I en verden med stadig flere marketingkanaler kan det være en udfordring at beslutte sig for, hvilke af disse kanaler man skal bruge. Nogle marketingkanaler er mest velegnet til B2B, mens andre fungerer bedst til B2C. Nogle er gode til nå bredt ud til publikum, mens...

Hvad er Paid, Owned & Earned Media?

Har du også tit vanskeligheder med at beslutte dig for, hvilken markedsføringsstrategi du bør benytte i forhold til medier? Idet forskellige medier både har fordele og ulemper, kan det være en fordel at bruge flere forskellige af dem. På den måde supplerer de...

Seneste blogindlæg